Reklamacje

Reklamacje i zwroty.

Proces reklamacyjny proszę rozpocząć od wypełnienia formularza reklamacyjnego, który dostępny jest na stronie:
 
 
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nadany zostanie numer RMA, który prosimy podać na paczce, a następnie wysłać ją do naszej siedziby pod adres:
 
Take Sp. z o.o. Sp.K.
ul. Przemysłowa 60
43-100 Tychy
 
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas pełną dokumentację serwisową.
 
Informacje dodatkowe:
  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową
  • Towar po rozpatrzeniu reklamacji jest odsyłany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce. Akceptuję